Reactualizat la:

La pas prin Orasul Comoara, Cluj-Napoca: s-a dat start proiectului!

La pas prin Orasul Comoara, Cluj-Napoca: s-a dat start proiectului!
A început derularea proiectului european “La Pas Prin Oraşul Comoară”. Proiectul urmăreşte în principal promovarea în România a oraşului Cluj-Napoca şi cuprinde câteva mari direcţii de acţiune.

Rectifica

„Prima dintre acestea este organizarea unui eveniment de promovare turistică, „Zilele Centrului istoric”, care s-au desfăşurat deja. Apoi sunt campaniile publicitare de promovarea oraşului nostru în Timişoara, Iaşi, Bucureşti, Braşov, Constanţa. Aceste panouri vor rămâne în acele locaţii timp de un an, cât timp se derulează proiectul. Pe lângă partea de promovare outdoor, mai avem inserţii publicitare în reviste de turism şi în pagini web de specialitate, promovări la târguri de turism şi la televiziune”, a afirmat primarul Sorin Apostu .  

Campaniile de promovare sunt susţinute de materialele de promovare turistică. Materialele de promovare sunt structurate pe mai multe categorii, şi anume:

1) Clujul de lângă noi (centrul istoric) presupune realizarea unui Catalog al monumentelor istorice, a două ghiduri turistice (un ghid general şi unul al traseelor tematice, gotic, baroc etc.), a trei broşuri (Edificii religioase, Turnuri şi bastioane şi Pieţe istorice şi zone pietonale), a nouă pliante (Situri arheologice antice, Cetăţuia, Turnul Croitorilor, Cimitirul Central, Strada în oglindă, Clujul verde, Palate, Ştiaţi că… şi Best of), precum şi a 10 tipuri de cărţi poştale.

2) Moştenire pentru viitor, adică muzeele din Cluj-Napoca. Această secţiune presupune realizarea unei broşuri.

3) Oaza din mijlocul oraşului (Grădina botanică „Alexandru Borza”) presupune realizarea unui pliant.

4) Memoria vie a satului transilvănean (parcul Etnografic „Romulus Vuia”) presupune realizarea unui pliant.

5) Două roll-up-uri fixe, două rotative şi un spider cu imagini de promovare.

6) 150 de afişe de promovare a oraşului – unele dintre acestea au fost expuse la Turnul Croitorilor cu ocazia „Zilelor Centrului istoric”. Fotografiile sunt primite de la UAP, unele sunt realizate de către Centrul de Informare turistică, iar altele sunt de la prima ediţie a Concursului de fotografie de anul trecut „Clujul – oraşul comoară”.

7) 10 fluturaşi de promovare a oraşului. 8) Filme de prezentare – vor fi realizate până la sfârşitul anului un film de 30 min, 4 clipuri de câte 1-3-5 min (10 difuzări la Realitatea în prime-time) şi 1 spot de 10-30 secunde (va fi difuzat pe Realitatea TV, 70 de difuzări în prime-time).

Vor fi distribuite turiştilor 2.000 de DVD-uri cu aceste filme.  Pliantele, ghidurile şi broşurile vor fi realizate în 6 limbi, română, engleză, germană, maghiară, franceză şi italiană. Proiectul iniţial presupunea numai promovare internă, în ţară, de aceea, Primăria a venit în completare traducând pliantele în engleză, franceză, germană, maghiară şi italiană. Traducerile sunt realizate cu sprjinul centrelor culturale (britanic, francez, german, italian) şi a comunităţii maghiare. Toate aceste produse de promovare sunt realizate de Centrul de Informare Turistică în materie de text şi design al produselor.  

„Mai doresc să vă atrag atenţia asupra site-ului proiectului, disponibil la adresa www.visitclujnapoca.ro. Pentru că axa de finanţare europeană presupune anumite limitări, este un site în care încercăm să dezvoltăm conţinutul referitor la monumentele şi la istoria oraşului, pentru că nu putem prezenta aici localurile, restaurantele, hotelurile şi nici evenimentele la care se vând bilete” a precizat primarul.

 

La pas prin orasul comoara, Cluj-Napoca: un site de promovare a orasului!



Comentarii 0

Vă mulțumim pentru comentariul dumneavoastra. - comentariul va fi verificat de catre un editor si numai in cazul aprobarii va aparea pe site.

 
1000
/1000 caractere ramase
Mai multe stiri din categoria Clon Ştirile judeţului Cluj
Terapia OHT, o procedura revolutionara in tratarea cancerului
Noua terapie din acest domeniu, se numește Ozone Oxigen High Dose Teraphy (OHT), este un tratament revoluționar, [...] mai multe »
Lucruri de considerat despre achiziţia maşinilor de tip CNC
De-a lungul anilor tehnologia s-a schimbat atât de mult încât inovaţiile pe piaţă sunt aplicate pentru o vastă [...] mai multe »
Prima competiție de crossfit din Transilvania, la Cluj
Pe 20 iunie va avea loc la Cluj-Napoca prima competiție de crossfit din Transilvania. mai multe »
Clon.ro te trimite la concertul lui Julio Iglesias
Participă la concursul organizat de Clon.ro și poți câștiga invitații la concertul lui Julio Iglesias din Cluj.  mai multe »
Explozie intr-un bloc – 16 apartamente avariate
O puternica explozie a avut loc intr-un bloc, in noaptea de luni spre marti. 16 apartamente au fost afectate, sase [...] mai multe »
Repatrierea voluntara, intoarcerea acasa cu demnitate
Organizația Internațională pentru Migrație (OIM), Biroul în România, în parteneriat cu Asociația Serviciul Apel [...] mai multe »
Show electric in Castelul Banffy,Versailles-ul Transilvaniei
Zeci de mii de iubitori ai muzicii electronice petrec de doua zile in Castelul Banffy din Bontinda, judetul Cluj, in [...] mai multe »
Cluj-Napoca: Corabia lui Tezeu a navigat spre Trofeul Transilvania la TIFF 2013
Festivalul Internaţional de Film Transilvania 2013 și-a desemnat laureatii! Lungmetrajul indian "Corabia lui Tezeu", [...] mai multe »
Cluj: operatie de extirpare a unei tumori de 20 kg!
A crezut iniţial că se îngraşă, apoi că este însărcinată, după care medicii specialişti au descoperit că în [...] mai multe »
Mai multe din categorie »

Autentificare



Ti-ai uitat parola?
Inregistrare user nou

Autentificati-va sau adaugati un comentariu pe CLON.ro

Autentificati-va pe CLON.ro:




Ti-ai uitat parola?

Comentati pe CLON.ro:

Completati numele si e-mailul dvs. in casutele de mai sus pentru a putea comenta ca utilizator neinregistrat.

Inregistrare user nou