Premiile au fost acordate de organizatorii şi de partenerii Festivalului Studenţesc de Publicitate în urma unei jurizări stricte desfăşurate la finalul a două săptămâni în care studenţii participanţi s-au dedicat realizării brief-urilor.
Astfel, câştigătorii desemnaţi de organizatori şi parteneri sunt:
Amprenta Advertising: Mihaela Drăgan, Cristina Boldizsar-Nagy, Chris Nemeș, Tudor Măcicășan, Radu Nichitean
Reset Media: Ivona Băbărelu, Irina Trifan, Doriana Negruț, Anca Ile, Doru Boancă
Trend Communication: Laura Potopea, Vlad Târziu, Vlad Vișinescu
Sanda Platon, Andreea Orban, Brândușa Moldovan, Dacian Pășcuță
Vitrina Advertising: Georgiana Onciu, Laura Vlasa, Radu Bogdan, Vlad Luca
IAA YP: Reka Abigel Albu, Denisa Surdu, Vlad Mariașiu, Andrei Roșca, Virgil Șuteu
Trilulilu: Vlad Tărmure, Didi Kasa, Horea Chira, Louana David, Bianca Sabo
Made: Ivona Băbărelu, Irina Trifan, Doriana Negruț, Anca Iosub, Doru Boancă
Departamentul de Comunicare, Relații Publice și Publicitate: Bianca Martin, Andreea Szabo, David Călugăr, Alexandru Dascăl, Lucian Pop
La rândul lor, partenerii Festivalului Studenţesc de Publicitate, Amprenta Advertising, Reset Media, Trend Communication, Vitrina Advertising, IAA YP, Banca Transilvania, Trilulilu și Made, au fost recompensaţi cu diplome de organizatorii evenimentului.
Unul dintre cele mai așteptate momente ale Galei a fost vizionarea spoof-urilor, secțiune de spoturi-parodie ale unor reclame existente. Acestea au putut fi votate timp de patru zile pe triluliu.ro, partener în cadrul Festivalului.
Reprezentanţii Universității Babeș-Bolyai prezenţi la Gală, prorectorul responsabil de relația cu studenții, prof. dr. Ioan Bolovan, directorul Departamentului de Comunicare, Relații Publice și Publicitate, lect. dr. Ioan Hosu, şi directorul Festivalului, conf. dr. Delia Bălaș, şi-au exprimat satisfacţia față de evoluția Festivalului, mulțumind agențiilor și apreciind implicarea și susținerea din partea acestora.
Evenimentul s-a încheiat cu un cocktail, un cadru informal de interacțiune între câștigători și organizatori.
Prima ediţie a Festivalului Studenţesc de Publicitate a fost organizată în anul 2003 de Departamentul de Comunicare, Relaţii Publice şi Publicitate din cadrul Universităţii Babeş-Bolyai, iar din 2005 s-au alăturat proiectului şi agenţiile clujene de publicitate.
Autentificati-va sau adaugati un comentariu pe CLON.ro